søndag den 13. november 2011

2 nye nisser er flyttet ind.


Disse søde nisser har Helle syet og solgt fra sin Amiobutik. Tak for det Helle, dem er jeg vildt glad for.
150,- for dette søde par og mine piger råbte i munden på hinanden at sådan nogen ville de da også have ;o)

Jeg kan ellers ikke fordrage julen starter før 1 December, jeg synes det er træls at høre julemusik og vade rundt i pynt og kugler i op mod 2 mdr. før December.
Men men men når det så er sagt er hjemmelavede sager til jul helt okay for mig ;o) man skal jo også starte tidligt hvis det skal nåes inden jul.

Nok om jul for det er jo selvsamme Helle som er mor til super seje Maria. Hun er sammen på et hold piger,  med i programmet Bs og basserne. Hvad de ikke må igennem er ikke småting, men det lønner sig jo til sidst.

BS har skrevet en bog som hedder Et liv på kanten og den kan jeg på det varmeste anbefale, der er et og andet at tænke over. Han er en klog mand ham BS ;o)


Maria er pigen helt til højre.
Jeg hepper på pigerne hver Tirsdag på TV2.

7 kommentarer:

  1. Hvor er du supersød --Tak for de fine ord --Ikke mindst om min seje datter --tro mig det har lønnet sig ;-)Ps så var det faktisk hendes yndlingsnisser du købte --og jeg laver ikke 2 ens --så hun prøver at bestemme sig for nogen lign.Og Ja han er super ham BS

    SvarSlet
  2. Hej Helle.
    Det er da vist et par der er fyldt med spilopper, de er rigtig frække ud.
    Håber snart vi ses.
    Kh. Sonnie

    SvarSlet
  3. Helle: Det var da sjovt vi lige faldt for det samme par, håber hun så finder et par der ligner når nu mor sælger hendes ynglings ;o)

    Sonnie: ja nu må vi se om det måske er drillenisser, hvem ved ;o) jeg håber også vi snart ses.

    SvarSlet
  4. Hej Helle
    Hvor er de nisser da søde, de ville ikke vente til december med ,at komme frem hvis de boede hos mig :-)
    God søndag aften
    Majbritt

    SvarSlet
  5. Clara: ja de er så, de ikke til at stå for ;o)

    Majbritt: Jeg har dem også stadig fremme, så de kommer først væk til Nytår ;o)
    God Søndag aften til dig.

    SvarSlet
  6. Titter innom for å ønske deg en riktig god adventshelg:)

    SvarSlet