mandag den 12. september 2011

Min ryg ville ikke på arbejde


Så jeg måtte blive hjemme og tage til kiropraktor. Nu har jeg det sådan ligesom en hest har sparket mig bagi, øm over det hele. I morgen tager jeg på arbejde og så må jeg se om det går. Efter sådan en tur hos kiropraktoren skal man jo gå en tur. Uha det er farligt ;o) jeg fik købt disse 2 blade.
Verena er tysk øv øv for der er mange fine modeller i. Jeg forstår det meste tysk men deres opskrifter, der står jeg godt nok af, jeg fatter ikke en bjælde, så det må blive inspirations blad ;o)


Denne bog dumpede også ned i tasken på turen, der er godt nok en del fine strikmodeller i den.


Lidt garn blev det også til, Rowan fine tweed 25 gr.
De skal indgå som striber i et eller flere projekter jeg har fylvende rundt i hovedet ;o)

6 kommentarer:

  1. Håber du finder den rigtige nøgle til din låste ryg.
    Jeg måtte også have strik en ø bogen.
    Jeg har aldrig strikket nogle af Danielsens fine ting..Har du.

    SvarSlet
  2. Jeg har fundet en nøgle og fået låst ryggen op og skal tjekkes igen på Fredag ;o)
    Nej jeg har heller aldrig nået til hendes modeller, jeg har elles også bogen strik en stund

    SvarSlet
  3. Au den ryggen din høres ikke god ut. Håper du finner en løsning for den. Selv har jeg god hjelp av yoga, men kanskje mer som forebyggende enn legende..?

    SvarSlet
  4. Den er bare dum den ryg. Jeg skal træne mavemuskler så de kan holde på ryggen, for jeg ejer ikke det der ligner en muskel i maven ;o) jeg lever for godt/usundt og dyrker ingen motion. Så længe jeg ikke laver om på det har jeg problemer i perioder,

    SvarSlet
  5. Hej Helle. Dejlig bog du lige fik fingerne i. Strik roligt løs af Annette D. opskrifter, de er både gennemarbejdet og velsiddende.God bedring med ryggen.

    SvarSlet
  6. Hej karen-Ditte. Ja det er bare en skøn bog og jeg skal da også til at strikke noget af hendes design for det er så flot det hun finder på ;o) Min ryg er meget bedre, ikke helt god men stærkt på rette vej, så der krydses fingre for det snart er helt godt igen.

    SvarSlet