søndag den 7. februar 2010

Strikkehygge hos Strikkefeen i Svendborg

I går var jeg til strikkeblogtræf i Inges hyggelige strikkeforretning. Vi var 8 piger samlet og vi havde det så sjovt. Inge havde en gave til os, et nøgle Noro garn og opskrift til et par fingerløse handsker .... tusind tak. Sonnies mand havde lavet lakseroulade og Lene havde bagt muffins så der manglede ikke noget ;o) Vi fik også kikket og rørt på meget garn og der sneg sig da også lidt med hjem, det var en dejlig eftermiddag i selskab med nogen sjove strikke piger. Glæder mig til at Hr. vinter slipper sit faste tag i os, for så vil Ærø-pigerne invitere til strikketræf på øen.
PS: dette er så mit første forsøg på at udgive noget på blog og jeg arbejder på sagen, så jeg med tiden kan vise billeder og linke til steder på nettet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar