søndag den 31. oktober 2010

Så der sørme høstet



Sikke en dejlig dag. John og jeg kørte til BC-garn for de havde lagersalg. Først ville jeg egentlig ikke for mente at der nok ikke var det store at hente der. Men så tænkte jeg om alligevel for tænk nu hvis der var noget rigtig godt at komme efter. Så for at få ro i sindet og ikke tænke hvis nu osv ... så kørte vi dertil. Sikke et fedt lagersalg, jeg måtte begrænse mig rigtig meget og er alligvel træt af jeg ikke lige fik købt noget grønt uldgarn til 6 ngl til 100 kr ... men jeg fik købt baby alpaca og lucca+ lucca fino. Jytte Slente var der, men fik ikke set noget for var bange for tiden løb og vi skulle jo også runde messen i Fredericia. Havde jeg vist tiden i messecenteret ikke tog længere tid så var jeg blevet og fået fif osv fra Jytte, så det var ærgeligt. Jeg fik dog en brochure med teknikker som absolut skal prøves.
På messen så jeg foredrag med Christel Seyfarth, super godt. Jeg købte også kit til pagodehat, så nu skal det prøves, jeg fik hende til at vise hvordan hun strikker med flere farver. Jeg købte Vestpå hos Geilsk og hos Bindestuen købte jeg 4 ngl Mirasol alpacca + 1 ngl. zauberball.

Så nu venter jeg bare på der kommer flere timer i døgnet så jeg kan få strikket af det lækre garn.



Forøvrigt strikker jeg på Inges sømand nu, i dejlig efterårs farve ;o)

Det var så den weekend, men min arbejds uge bliver på 4 dage så det går.

Hav en go aften ;o)

7 kommentarer:

  1. Det ser meget spændende og lækkert ud det du har købt. Det glæder jeg mig til at høre mere om på torsdag.
    Kh. Sonnie

    SvarSlet
  2. Lækre sager, du der fik med dig hjem, hva'!?
    Jeg så godt Jytte Slente og talte også med hende, men jeg så ikke den interessante ting om det tredimensionelle.....den ser interessant ud...........den må efterspørges....

    SvarSlet
  3. Hej Sonnie.
    Ja vi skal rigtig snakke på Torsdag, det glæder jeg mig til. Og se/høre om i andres køb og observationer ;o)
    Kh Helle

    Hej Ann.
    Jaee jeg fik da noget med hjem he he. Jyttes brochure lå lige på bordet hun sad ved og jeg siger dig den er spændende, så den må du se at få fat i ..... og den er gratis.
    Kh Helle

    SvarSlet
  4. Hej Helle. Nøøjjj havde jeg vist at du skulle forbi lagersalget i Kolding...ville gerne have noget Lucca garn.*smil* Havde spurt om Inge, Sonnie og Mette skulle derned, men de sprang over....så jeg måtte undvære ! hi hi slemt slemt.
    Overvejer at strikke den lange cardigan fra Strikkefen som næste projekt !
    Yes vi skal snakke *ss*
    Kh Lene

    SvarSlet
  5. Hej Lene.

    Jeg viste heller ikke om jeg gad, men havde bare på fornemmeren at jeg ville blive skør af at tænke på om der var noget guf ;o) Lucca var med 40% rabat. Der var meget som fristede kan du tro.

    Du kunne jo bare have kørt derover selv, det er jo ikke ret langt fra messen og når man alligevel er på de kanter kan man jo lige så godt udnytte det. De havde jo åben både Fredag, Lørdag og Søndag.

    Inges lange cardigan er også fed og dejlig her til vinter.
    Vi ses jo lige om lidt ;o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  6. Uha Helle.. Du har nok haft de store spender bukser på..
    Dejlige bløde sager du har købt.

    SvarSlet
  7. Hej Mette Lykke.

    Ja og så har jeg alligevel begrænset mig noget, men jeg er glad for mine bløde køb ;o)

    kh Helle

    SvarSlet