søndag den 9. oktober 2011

Nyheder fra Strikkefeen hos Rasmilla


Der har været nyt strik klar et stykke tid fra Inge, men jeg vil ikke vise fotoseccioner før Rasmilla har lagt det til salg på hendes Hjemmeside.

Her er det Kakaotrøjen som er så flot og fin med lacekanten rundt.

Inge er på første billede ved at rette trøjen på Pernille til fotograferingen.


Her ses den flotte kant tæt på.


Sonnie i aktion med fotograferingen.
 Læg lige mærke til Pernilles fodtøj :-D
Hun har fundet ud af det ikke kommer med på billederne til Rasmilla, så hun hopper bare i et par hjemmesko.


Her er det så Cape Clementine der skal fotograferes.

Sonnie retter strikken mens Inge leger med Albert.


Ja det ikke nemt at være model, man skal være klar til at abstrahere fra hvad der sker for fødderne af en.


Så er der telefon til pressefotografen, ja Sonnie har nok at se til ;o)


Så skulle de være klar til fotografering, det er ikke altid lige nemt for der bliver pjattet og grint meget.


Til sidst forsøgte Pernille sig med sin cykle og det blev faktisk nogen gode billeder.

10 kommentarer:

  1. Ja, det er noget af et cirkus når vi går i aktion i jeres have, men det ender altid med at blive rigtig godt :o)
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Høres ut som en spennende ettermiddag.

    SvarSlet
  3. Det er altså bare så sjovt med de fraklips billeder bagefter. Glæder mig til vi ses.

    SvarSlet
  4. Sonnie: Ja det ender altid godt og det er så sjovt :-D

    Helle: Det var det også, det er ikke samme dag men 2 forskellige dage, men det er sjovt og spændende at være med til ;o)

    Inge: Ja det er lidt sjovt at jeg tager billeder af jer i auktion og det kommer der jo gode grin ud af ;o) glæder mig også til vi ses og Pernille kommer med, for hun håber du vil hjælpe hende med montering af ponchoen :-D

    SvarSlet
  5. 1000 tak for hjælpen, piger :-)
    Jeg nyder altså også at se "fraklip" fra billederne. Fremover får jeg meget svært ved at lange opskrifter over disken uden at tænke på Pernilles neonfarvede sutsko. Totalt i orden :-)

    Tak for det fine krus jeg fik i åbningsgave. Det har allerede opnået status af "helligt" til torsdags-strik, det er MIT krus.

    knus
    Sanne

    SvarSlet
  6. Sanne: Sådan :-D kruset var også tiltænkt at du skulle bruge det til cafe o.lign stunder, så det er godt du kan lide det.

    Jeg griner også når Pernille kommer susende i de neonfarvede, du må se om du kan holde masken når du langer opskrifter over disken :-D

    kram fra mig

    SvarSlet
  7. En herlig seance at kigge med på, her fra sidelinien:-) Og så glæder jeg mig rigtig meget til at gramse/købe de lækre Rasmilla ting på Fredericia messen:-))) Mvh Helle

    SvarSlet
  8. Helle: ja det er lidt sjovt at se "behind the scene pictures" der sker en masse inden det gode billede rammer linsen, jeg glæder mig også til Fredericia messen ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor ser i dejlige og profesionelle ud.

    SvarSlet
  10. Tak Mette, men kan godt afsløre at proffer er vi slet ikke, det er nok også derfor det er så sjovt ;o)

    SvarSlet