fredag den 2. april 2010

Tadaaaaa færdig arbejde















Jeg har arbejdet på denne her on & off pga. mangel på garn. Farven (flot blomme) var åbenbart populær, så jeg måtte vente på ny forsyning da jeg i første omgang ikke havde fået nok med hjem øv. Det var meningen min mor skulle overraskes i den kolde snevinter med en varm sag, men sådan gik det ikke, nu må hun havde den i flot solskinsvejr he he.

Vesten er strikket af 7,2 ngl. Easy fra Sandness garn, lækkert blødt garn at strikke med.
















2 kommentarer:

  1. Hej Helle.
    Du er altså bare så hurtigt på pindene.
    Det er altså for dårligt, jeg vidste slet ikke du var kommet igang med din blog. - dejligt at se.

    Glæder mig stadig helt vildt til vi skal til Ærø.

    God påske.
    Kh. Sonnie

    SvarSlet
  2. Hej Sonnie.

    Ja jeg kom endelig igang, bedre sent end aldrig ;o) jeg er ikke specielt hurtig, de 2 sidste ting er gamle sager som endelig blev færdig, så det er lidt snyd.

    Ja jeg glæder mig også til vi skal over på øen, det må jo snart være for det er da blevet noget pænere vejr.

    God påske til dig og din familie.
    Kh Helle

    SvarSlet