søndag den 6. marts 2011

Weekendpakke


Jeg skulle have en blomst med til en veninde i Fredags som holdt pigefødselsdag. Det gør hun hvert år og det er så hyggeligt, vi var 9 piger denne gang og de fleste af os mødes kun denne ene gang om året. I blomsterforretningen lå der Haven blade man måtte tage gratis. Dette blad faldt for min interresse fordi der er en rødkælk på. På jobbet er der en rødkælk som vi har fodret hele vinteren og den hedder Fritz ;o)


Så var jeg så heldig at jeg skulle til min lokale garnpusher og have styr på en opskrift som min kollega døjede med, jeg havde ikke opskriften så jeg måtte lige se den i forretningen så jeg kunne hjælpe hende. Da jeg gik derfra havde jeg info så jeg kunne hjælpe, men også en pose med weekend læsning ;o)
Så op med benene, en kop kaffe og på med læsebrillerne.

Senere i dag skal vi vist ud og gå i det her flotte vejr.
God Søndag.

4 kommentarer:

  1. Hejsa Helle
    Også god søndag til dig... Du tror det er løgn!!..men netop i dette øjeblik hvor jeg skulle til at læse dit indlæg ! Så fik jeg øje på min lille rødkælk...den sidder ude i hækken og kigger ind ad mit vindue ! Den har også haft for vane at flyve ind i udestuen hvor der lå fuglefrø på havebordet ! Så en tam lille fyr der har holde sig i live hele vinteren ! Kigger tit på de små tynde ben...og tænker ufff når det er koldt derude ! Så lidt pudsigt at netop så at læse om dit nye haveblad....! *smil* Lækre blade !! Kh Lene

    SvarSlet
  2. Jeg skal da lige love for, at du har fået en omgang blade at gå ombord i.
    Sådanne pigeaftener, de er nu så hyggelige :o)
    Vi ses.

    SvarSlet
  3. Hvor skønt med en hel stak kataloger. Jeg vil bare sige tak fordi du deltager i min give away og så melder jeg mig lige som fast læser her hos dig. Glæder mig til at følge dine strikkeprojekter :-)

    SvarSlet
  4. Lene .. he he ja de ser sjove ud når det er hammer koldt, små dunbolde på meget tynde ben ;o)

    Sonnie .. Du har ret, det er bare så sjovt, vi ses i morgen ;o)

    Camilla ... ja det dejligt med ny inspiration og så en hel stak ;o) jeg håber da jeg vinder dit skønne garn og velkommen ehr på bloggen ;o)

    SvarSlet